Цикл лекцій з маркетингу за участі гест-спікерів для слухачів програми МБА28 Лютого 2024р. У лютому для слухачів магістерської програми МБА було проведено цикл захоплюючих гостьових лекцій у межах дисципліни "Маркетинговий менеджмент". Виступ бренд-менеджера компанії ФІТОФАРМ Мадіни Хранівської був присвячений еволюції маркетингового міксу. Слухачі не лише поглибили знання з ідеології та еволюції концепції маркетингового міксу, а і ознайомилися з практичними кейсами на прикладі фандрейзингової платформи UNITED 24, торгових мереж АТБ та Сільпо, цифрового банку MONOBANK, поштової компанії NOVA POSHTA, закладу швидкого харчування McDonald`s, Будинку Іграшок та ін. Тетяна Будзинська, керівник digital Groupe SEB Ukraine, виступила з лекцією "Шлях до серця споживача через діджитал інструменти". Основна увага була була зосереджена на технології інтернет-маркетингу, типах медіа та медійних інструментах, перфоманс-інструментах, розробці типової рекламної діджитал кампанії. Проблематика виступів викликала велику зацікавленість у слухачів, активне обговорення та дискусії. Особлива вдячність за організацію цього заходу д.е.н., професору кафедри маркетингу Савичу О.П. |