Навчально-науковий інститут бізнес-освіти імені Анатолія ПОРУЧНИКА

Цикл лекцій з маркетингу за участі гест-спікерів для слухачів програми МБА28 Лютого 2024р.

    У лютому для слухачів магістерської програми МБА було проведено цикл захоплюючих гостьових лекцій  у  межах дисципліни "Маркетинговий менеджмент". Виступ бренд-менеджера   компанії ФІТОФАРМ Мадіни Хранівської був присвячений   еволюції  маркетингового міксу.  Слухачі не лише поглибили знання з ідеології та еволюції концепції маркетингового міксу, а і ознайомилися з практичними кейсами на прикладі фандрейзингової  платформи UNITED 24, торгових мереж АТБ та Сільпо, цифрового банку MONOBANK, поштової компанії NOVA POSHTA, закладу швидкого харчування McDonald`s,  Будинку Іграшок та ін.
 
     Тетяна Будзинська, керівник digital Groupe SEB Ukraine, виступила з лекцією "Шлях до серця споживача через діджитал інструменти". Основна увага була була зосереджена на технології інтернет-маркетингу, типах медіа та медійних інструментах, перфоманс-інструментах, розробці типової рекламної діджитал кампанії. 
Проблематика виступів викликала велику зацікавленість у слухачів, активне обговорення та дискусії. 
     Особлива вдячність за організацію цього заходу  д.е.н., професору кафедри маркетингу Савичу О.П.