Воркшоп «Ефективні комунікації: як побудувати love brand» на програмах МБА та БЕіА15 грудня 2021 р. о13:00 на онлайн-платформі Teams(Microsoft) відбувся воркшоп"Ефективні комунікації: як побудувати love brand". Перед студентами магістерських програм КНЕУ виступила Олена Драган – керівник відділу комунікацій у дорожньо-будівельній групі компаній RDS (https://rds.org.ua/rus/). В ході дискусії обговорювались питання практики розбудови репутації в бізнесі і, зокрема. розробки та впровадження соціально-орієнтованого проекту «Дороги гурманів», місія якого - розвиток гастротуризму в Україні та формування знань про локальних крафтових виробників, а також інформаційна підтримка таких місцевих виробників у різних регіонах України; були підняті питання оцінки ефективності проектних заходів та вимірювання репутації компанії.
Підготувала Петренко Л.А. Остання редакція: 24.12.21 |