Інститут бізнес-освіти

Маркетинговий менеджмент

У ринковій економіці одним із головних елементів ефективного господарювання є маркетинг — найпопулярніший у розвинутих країнах вид підприємницької діяльності з планування, ціноутворення, реклами і розподілу необхідних споживачу товарів, а також послуг для існуючих і майбутніх користувачів. Фахівці з маркетингу успішно займаються підприємництвом, працюють маркетинг-директорами промислових, оптово-посередницьких, торговельних та комерційних організацій, очолюють консалтингові та рекламні фірми, відповідні підрозділи банків і органів державного управління.

 ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ»  розроблена для представників бізнесу:

  • керівників і власників компаній
  • керівників маркетингових підрозділів компаній
  • менеджерів, які відповідають за реалізацію маркетингових функцій у компанії
  • всіх, хто бажає вдосконалити свою освіту відповідно до європейських вимог і стандартів

 

Остання редакція: 23.03.16
Дисципліни загальноекономічної підготовки
  • Економіка підприємства
  • Мікроекономіка
  • Макроекономіка
  • Статистика
  • Менеджмент
  • Маркетинг
  • Фінанси
  • Гроші та кредит
  • Бухгалтерський облік
  • Міжнародна економіка
  • Економіка праці та соціально-трудові відносини
Дисципліни професійної підготовки
  • Маркетингова товарна політика
  • Інфраструктура товарного ринку
  • Маркетинговий менеджмент
  • Логістика
  • Фінансовий менеджмент
  • Менеджмент персоналу
  • Промисловий маркетинг
  • Рекламний менеджмент
  • Стратегічний маркетинг
  • Маркетингова політика комунікацій
  • Маркетингова цінова політика
  • Соціально-психологічний тренінг

Дисципліни спеціальної підготовки
  • Маркетинг послуг
  • Товарна інноваційна політика
  • Маркетингові дослідженн
  • Рекламний креатив
  • Бренд менеджмент